ur balans

Tror att det händer någonting med mig just nu, känner mig inte på topp alls. Kroppen säger emot när jag gör det jag älskar och det gör mig förvirrad och ledsen. Det har gått två veckor av skolan och jag har redan kollapsat.

Gjorde en deal med mig själv innan början av denna termin. Jag skulle bli sjukt stark, sjukt bra på att dansa och sjukt hälsosam. Gick ut för hårt och blev istället bara mos. Stannade hemma från skolan idag för att vila kroppen och huvudet men jag blev rastlös. Började göra lite yogaövningar men fattade snart att det inte var någon bra idé. Nu skakar mina händer lika mycket som i förrgår kväll efter det värsta fyspasset i mitt liv. Efter några sketna yogaövningar. Var det så nödvändigt?

Har nu insett att jag måste lyssna på min kropp igen. Om inte kroppen accepterar det mitt huvud vill så kommer det bli ännu mera mos. Vill inte att det ska bli ännu mera mos. Från och med nu är det kroppen som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2011-09-10 @ 13:39:15
URL: http://sannakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0