sunlight over me no matter what I do

Idag säger jag ett megagrattis till min älskade bror Hannes som fyller 23! Woop, gamling!
Dagen har varit soft, började med svenska där jag fick höra många fina tal. Så sjukt skönt att jag redan har det överstökat. Sen hade vi kulturhistoriaprov, gick okej typ. Efter historia och lunch på taket hade vi balett. Eller, betygssamtal. De som inte var ute och snackade med Johanna satt i en ring och lekte maffia. Stört roligt. En annan rolig sak är att jag får MVG i balett b. Så fruktansvärt glad för det, tydligen har jag utvecklats mycket sen ettan. Yey!

Nu har jag precis bakat chokladmuffins. De står och puttrar i ugnen och luktar gott. Jag har blivit värsta bakingmastern! Tycker typ det är kul att baka nu för tiden. Haha. Whatever, de är i alla fall till för födelsedagsfika hemma hos brodern ikväll då. Efter sången hoppar jag på cykeln snabbt som vinden och cyklar dit. Woop!


Langar en schysst bakningsbild. Smeten ser ut som bajs men det smakade inte alls bajs. Det smakade faktiskt väldigt gott!


Kommentarer
Postat av: olle

men bajs är väl gott??

2011-05-12 @ 17:45:00
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0