just looking out for me

Och så blev det söndag igen.
Gårkvällen spenderades hemma hos Olivia med hennes familj och Sanna. Vi kollade på eurovision och kunde inte sitta still en sekund. Skrek varje gång vi såg Ruby i rutan. Så satans bra! Blev lite bittra när Italien hoppade upp på andraplatsen när den sista poängen delades ut, men vad i helskotta. Trea! Så jävla bra!

Idag blir det till att plugga. Borde börja på min satiga historiauppsats som ska vara inne på fredag men jag orkar typ inte. Mattenationella känns viktigare idag. Värsta nervis. Den här veckan är fan körig. Ska ha lämnat in både historia och engelskauppgifter innan fredag, och även den texten jag skrivit som komplettering till gympan, vilken iofs är klar. Sen nationella i matte på tisdag och så fyller jag ju år på lördag. Så fruktansvärt taggad!!!!!!! Wäääää nu blir det hårdkörning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0