dagen före dopparedagen

Igår var jag hemma hela dagen, kan inte tagit mer än 50 steg under hela dagen, helt seriöst. Sov mig utvilad, åt en massa kycklingklubbor, skrev klart historian som jag inte får glömma att skicka in idag och skrev lite mer än hälften klart på engelskan som ska in senast söndag.
Idag har vi först på jazz-invalet kollat på step up med SJUKT keffa subtitles. Sen hade vi utomhusklass med AEsa på dansträningen. Vi körde fys och det var så jobbigt att jag började gråta. Efter det åt vi lunch på taket och sen hade vi gympa och största delen av klassen sprang tre varv runt trekantssjön - årets mardröm. Det gick ändå ganska så bra. Jag och Bea sprang tillsammans, nästan hela tiden.
Kvällens planer är att först jobba lite, det är genrep till uppvisningarna i helgen. Sen ska jag mysa lite med mamsen och sen blir det att dra in till stan och fira in min födelsedag med en bira på tolvslaget med lite kompisar. Det kommer bli grymt! IMORGON FYLLER JAG ARTON SÅ SJUKT NICE!


Kommentarer
Postat av: olle

TAGGA ARTTOOONNN!!!!!!!!!!

2011-05-20 @ 20:28:11
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0