someone beneath somewhere, to long for

Det märks på bloggen att man har sommarlov. Det är egentligen inte för att man har mycket att göra som man inte hinner skriva, utan för att man helst av allt vill skita i alla måsten som finns i vardagen.
Dessa dagar har jag varit på min farfars land på Blidö i Stockholms skärgård med pappa och farfar. Kan inte påstå att vi haft mycket för oss. Igår sov jag i solen hela dagen så nu är jag brun. Jag och pappa lade nät som vi var tvugna att ta upp i morse, i spöregnet. Det var faktiskt riktigt trevligt. Fyra abborrar, fem mörtar och en sill fick vi upp. Behöver jag nämna att det blev fisk till lunch?
Imorgon är det midsommarafton och även fast jag känner att man egentligen måste ha någonting att hitta på på midsommarafton så har jag ingenting specellt inplanerat. Ska äta brunch med min familj på förmiddagen och på kvällen hade jag tänkt att slänga ihop en kaffetermos och träffa Linnea inne i stan. Förra året satt vi och kollade på utsikten på söder och drack kaffe på termos och det var en riktig hit. Hoppas bara att det blir fint väder. Annars har jag som alternativ att hänga med ut till Mickans kompis land och festa hela dagen eller att dra till Lottas land och äta mat och dricka vin men jag känner att jag vill spara mina krafter inför nästa vecka. Nu är bussbiljett till och från peace bokat och jag är så fruktansvärt taggad.
Något som också är nice är att jag har bokat Way out west. Jag är så taggad på att se Fleet Foxes, de fagraste av karlar.
Helvete vilket långt inlägg det blev.

Jätteglad. Kan fan inte fatta att det är sommarlov. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0