drar till blidö

Var seg igår. Hippie-fest hemma hos Julia i förrgår. Kom hem klockan fem och mådde inte topp. Igår blev en riktig bakisdag. Lyckades övertala pappa att köpa pizza och det var bland det godaste jag någonsin ätit. Var och klippte mig igår också och det var verkligen den värsta frisören jag någonsin haft. Märkte när jag kom hem att håret är jätteslarvigt klippt och totalt ojämnt. Ska dit idag så ska de (någon annan än hon) få fixa till det. Lackar!
Idag ska jag i alla fall ut till landet med pappa. Det blir väl några dagar av sola, bada, åka båt och läsa. Får se hur länge vi stannar, har inga riktiga planer för midsommar. Men efter midsommar blir det peace and love. Så sjukt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0