I see you building a castle with one hand, while taring down another with the other

Kom just hem från landet! Haft det jättemysigt med mamma sen i söndags med undantag för i tisdags då jag åkte till Stockholm en sväng för att kika på Harry P-smygpremiären med Sanna, Robin & Stella. Galet nice.
Nu har jag i alla fall packat upp allting och är nästan äckligt taggad på att gå ut och kalasa. Lider lite av sällskapssjuka, mor min är på akuten med nackspärr, ajajaj.
Nu ska jag göra ännu mera ingenting tills jag kommer på någonting vettigt att skriva!!!!! Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: olle

ska vi gå ut och dricka ööööl snart??

2011-07-15 @ 22:09:56
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0