jag är trött

Kom helt plötsligt på att klockan är tio över nio. Ganska sent. Alldeles för sent för att börja plugga till engelskadebatten imorgon -> jag tar sovmorgon till efter lunch imorgon! Hähä. Bästa planen på länge. Tur att jag är sjuk och har något att skylla på. Jag längtar jättemycket till påsklovet, skolan börjar kännas för stressig och utmattande. Allt är så himla mycket som på ett rullband liksom. Alltid samma saker som händer. Nä, imorgon tar jag halvdagslov som en liten försmak. Så får det bli.


bild på mig från Belin i maj förra året. lite tveksam med jävligt fashion!

Kommentarer
Postat av: matilad

nu har jag lagt till dig i mina bloggz-favoriter så bäst att du skriver 12 inlägg om dagen annars tröttnar jag!!!!

2011-04-11 @ 21:33:22
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0