white winter hymnal

Alltså såhär mycket har jag ALDIRG pluggat på en dag NÅGONSIN förut. Helt jävla sinnessjukt. Började elva i morse och har pausat totalt trekvart. Nu bestämde jag mig för att det nog fick vara nog.

Har gjort en sjukt satsig sammanfattning till idrottsprovet på fredag, räknat matte och nästan läst ut Fredrik Lindströms Världens dåligaste språk. Hade aldrig klarat av denna dag utan Bonobo och Fleet Foxes.

Jag hoppas att mamma kommer hem snart. Är sjukt sugen på mys och mat. Hon är bra på både mys och mat. Det är helt sjukt vad mamm-ig jag kan bli ibland.


Mamma kom hem nuu jag är hungrig!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sannasannasannasanna

alltså skämtar du med mig?! du är ju grym linn!

2011-05-03 @ 22:23:38
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0