räknar ner dagar

MIN BLOGG FUNKAR IGEN. Fett glad men ingen tid att fira! Måste måste MÅSTE plugga kulturhistoria då vi har prov imorgon och vi fick veta vad vi skulle kunna i måndags (=har inte pluggat mycket alls).
Idag har det (som igår och i måndags) glassats sjukligt mycket i solen, jag har typ blivit lite brun! Både långrast, lunch och kort rast spenderades med resten av solhungriga (och röksugna) klasskamrater uppe på taket. Efter skolan drog jag och Sanna till danshögskolan. Vi kom försent även fast det var jätteviktigt att vi skulle komma i tid. Kände att flott på mcdonalds var viktigare.
Jag somnade idag på tåget hem, något som aldrig hänt förut typ. Helt sinnes vad som kan häna när man går och lägger sig typ en timma senare än vanligt. Damn you melodifetsival. IMORGON TÄVLAR ROBIN WÄÄÄÄ!
Jag har ont i benhinnorna fast nästa lördag blir jag arton.
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: sannaaaa

hahahha, du babblar som den där bakistisdagen på bussen! <33333333

2011-05-11 @ 21:23:43
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: olle

du är så knäääääppppppp! (sista meningen)...

2011-05-12 @ 10:23:06
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0