fast ingen fattar fattar jag

Nyss hemkommen från danshögskolan. Det gick bra idag, inte för att det var så kult men som mamma skulle sagt: A man's gotta do what a man's gotta do! Trodde att jag skulle missa bussen (den går bara en gång i timmen så det är fett synd att missa den) men det gjorde jag verkligen inte. Fick istället vänta i ungefär tjugofem minuter. Tur att jag har solitaire i mobilen. Och inte nog med detta så när jag väl gick av bussen så började det spöregna och åska. Visst, tänkte jag det kan ju vara mysigt med lite regn men efter fem minuter var det inte så roligt längre. Och med råga på allt så slutade det tvärt när jag kom innanför dörren. Nu skiner solen. FML


Fick en schysst vattenrand på min tröja där min jacka inte låg för. JAG ÄLSKAR LIVET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0