drops in river

Kom nyss hem, sitter som vanligt och lyssnar på fleet foxes och taggar way out west. Det kommer fan bli fett!
Gick en sväng på götgatan med sanna efter skolan, jag köpte ett nice linne och hon en fruktansvärt nice klänning. Gah nu är jag pank på riktigt.
Ikväll ska jag till dieselverkstaden och titta på dansföreställningen Cheers darling där några av mina klasskompisar är med, där bland Sara och Robin. Det kommer fan bli gött. Efter det är jag verkligen pank på riktigt. Haha livet asså.


Lite lack över att det står 1991 på linnet men what the hell. Det kanske var ett bra år. Vem vet? Posade också lite med blomman jag fick för danshögskolanprojektet, även fast jag inte var där. Hähä. Felicia var gullig och sparade min blomma i en vattenflaska i hennes skåp.

Kommentarer
Postat av: sannabanana

fiiiiin :))

2011-05-24 @ 16:34:48
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh ska du till way out west ? :D men visst ska du till peace också?

2011-05-24 @ 21:17:23
Postat av: johanna

ååh ska du till way out west ? :D men visst ska du till peace också?

2011-05-24 @ 21:19:21
Postat av: linn

Jorrå, förhoppningsvis blir det både och! Har inte kirrat ticket till way out west dock men det blir det nog snart! :)

2011-05-24 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0