another sunny day

Sämst på uppdateringsfronten men jag är verkligen alldeles för upptagen med att lapa sol. Har blivit kalasbrun och jag gillar att vara kalasbrun!
Idag har jag solat, varit på soptippen med gamla kläder som jag rensade ut ur garderoben för någon dag sen samt fikat med blanket. Satt på café 60 och betalade överpris för en kopp te. Men najs var det!

Ett mästerverk. Jag kallar den "Gargamel fikar".

Förresten, som svar på Majas oroliga kommentar så har jag gått ner sådär ett halft kilo i vikt på sista tiden, men endast för att jag tappar alla mina muskler. Har även kommit på att om man drar in magen lite så ser den lite mindre ut! Tips om man inte vill banta, haha. Godnatt mina camrades.

Kommentarer
Postat av: sannnii

du är en söt gargamel :)

2011-07-08 @ 02:35:04
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: maja

Okej! <3

2011-07-08 @ 23:56:34
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: Sara

pepparkaka!

2011-07-09 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0