well, well, well

Slutkörd. Just hemkommen ifrån skolan där vi ikväll haft föreställning, ettorna och tvåorna - såkallad terminsredovisning. Det var väl kult, men eftersom jag varit ett mentalt vrak idag så fick det gå lite som det gick. Inte nog med att jag fortfarande inte är frisk så fick jag en släng migränkänningar vid lunchen och jag tog en migräntablett. En migräntablett som jag aldrig ätit förut och jag var inte beredd på att bli så galet groggy som jag blev. Kunde inte ens skilja på höger och vänster. (Kan jag någonsin det? Haha)

I ALLA FALL så väntar nu en härlig kväll av plugg, plugg och åter plugg. Har VG/MVG-prov på barocken i kulturhistorian imorgon och jag är INTE taggad. Och om inte det vore nog så har vi även tre till terminsredovisningar imorgon. JAG BEHÖVER PÅSKLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0