lost in freedom.

Idag är jag hemma från skolan med migrän. Hatar att ha migrän, man blir så äckligt begränsad. Kan inte göra ett skvatt. Ofta jag skrev skvatt haha.
Well well, var och vickade för chefn igår, hade en minigrupp med typ åttaåringar och det gick väl sådär. Skönt att det bara var 45 minuter. Vet inte riktigt hur man ska handskas med barn i den åldern, de gör mest som de vill liksom. Sen hade jag paus på typ en och en halv timma då jag koreograferade en asnice kombination till den äldre gruppen jag hade på kvällen. Riktigt kul att få ha tjejer som bara är lite yngre än jag. Man känner sig inte så begränsad då på någpt sätt. Kan hitta på lite vad man vill och de hakar på. Riktigt skoj var det i alla fall.
Imorgon ska jag vikariera igen, men då för Louise. Har precis gjort en kombination till dem också, eller, mest tänkt i huvudet och markerat då min skalle gör uppror. Får se hur det blir.
Skriver alltid så långt och ointressant. Förlåt. Som kompensation får ni en bild! På mig! Dags för jubel! Nu ska jag göra en smoothie. nOm NommmM nom


Lite lessen liksom för jag har ont i huvudet buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0