call out to nobody, call out to me.

Igår var en nice kväll. Maja fyllde arton och det betydde utgång. Nu gråter plunkan.
Stod i kön till sommar! ett tag men när vi på en halvtimma kommit en meter så drog jag, Sanna & Olle istället till Ace, där vi ska ha vår skiva i maj. Helt galet bra ställe - jättestort och jättemysigt.
Sen splittrades alla våra vägar. Sanna åkte hem och sov för hon skulle jobba idag, jag drog till Observatiorielunden med en nyfunnen vän och Olle stannade kvar ett tag. Jag kom hem halv sex i morse - samtidigt pappa gick upp.

Idag har jag druckit jättejättemycket vatten, kollat på tv och flyttat från far till mor. Drack även läsk för första gången på typ en månad. Helt sjukt gott. Nu ska jag duscha och sen hoppa till kojs. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0