why in the night sky are the lights hung?

Alltså det börjar kännas att det snart är över, detta helvetiska andra år på gymnasiet. Eller lite synd är det faktiskt att känna att gymnasiet börjar lida mot sitt slut, men allt skolarbete för tvåan är fan klart nu. HUR NAJS? NÄSTA ÅR ÄR DET VI SOM TAR STUDENTEN!
Idag hade vi fredagsunderhållning, visade våra duetter som vi jobbat med på sceniska. Det var bara dansettor där och det var bara jag och sanna som var taggade men det gjorde ingenting. Det var kult!
På idrotten idag gjorde vi ingenting, eller vi spelade lite kubb och lekte någon keff lek som jag inte fattade. Fick veta att mitt sjukt crappy-iga kompletteringsarbete räckte till MVG som slutbetyg. Så stört nice.
Efter skolan gick jag och sanna till götgatan. Jag köpte en vit blus (som jag ville ha för att jag såg den på kenzas blogg, fan vad lame jag är fnizz) som jag ska ha på mitt lilla födelsedagskalas på söndag. Det blir kult.
Ikväll ska jag möta upp sanna (du fick ditt namn tre gånger i det här inlägget sanna! känn heder. oj där blev det visst fyra!) och vi ska på operation festival i rålis. Blir nog trevligt. Med lite bira så blir det nog najs. 

Kommentarer
Postat av: sannna

ojoj, någon är poppis :D

2011-05-27 @ 20:02:58
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0