oh man, oh my, oh me

Precis hemkommen från gårdagens äventyr. Det blev först lite chill hos Lisa och sen drog vi på fest i Hammarbyhöjden. Tanken var först att jag skulle hem med sista tåget, men det sket sig. Andra planen var att dra hem till Lisa och sova men det sket sig det också. Vi kom precis utanför huset och vände i princip. Det blev så att vi sov där. Typ sweet, jag sjöng och wailade tydligen i sömnen. Höll om Sara fett mysigt också. Dock minns jag ingenting av det. Jag sov.

Kom som sagt hem för typ tio minuter sen. Känns fett overkligt att dra igång en riktig dag. Efter fyra timmars sömn är man liksom inte riktigt på topp. Vid ett-tiden ska jag iväg och undervisa, det blir nog kult. Men först ska jag slänga i mig lite frukost och en massa kafffffääääää. Fett gott, så fruktansvärt hungrig.

Z-z-z-ze u later!

Kommentarer
Postat av: sannnni

det blev lite röööjjj på fredagkvällen!!

2011-05-07 @ 11:25:31
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0