i'm turning myself into a demon

Idag har jag varit i skolan.
Lämnade in min danshistoriauppsats.
Gjorde med direktion av Sara och Matilda en fin duett på sceniska tillsammans med Jeannine.
Var på second hand och fyndade en fin kopp och köpte en relativt ful bikini på HM.
Pimpade den fula bikinin och den blev fruktansvärt fin.
Åt middag med mamma och Hannes på McDonalds.
Fick köra för första gången på riktig väg. Det var fruktansvärt roligt.
Har läst ut Världens dåligaste språk av Fredrik Lindström.
Lade undan 400 kronor från studiebidraget till min sommarkassa.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Harry Potter.
Idrottshäftet får vänta tills imorgon.
Hoppas på bättre väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0