idag

Idag fick jag 6000 kronor från min arbetsplats. Fick också veta att jag fick vg på mattenationella (fattar inte hur då det gick muttdåligt) och att jag därmed får vg i slutbetyg.
Idag var jag och bytte alla mina presenter jag fick när jag fyllde arton. Ett par örhängen och en ring blev tillsammans ett armband. Och tomas sabo-ballerinaskorna blev istället en tomas sabo-bläckfisk. Dock kunde jag inte hitta något att byta örhängen och halsband till. Tycker det är så fruktansvärt svårt med smycken.
Idag har pappa styrelsemöte i vardagsrummet så jag får inte kolla på tv på den stora tvn. Har inte bestämt mig ifall jag ska kolla på film på datorn, kolla på den lilla tvn på mitt rum, läsa bok eller gå och lägga mig. Svårt och livsavgörande beslut.
Idag är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0