another day, so hard to breathe.

Denna stressiga helg resulterade i måndagsmigrän. Skulle egentligen till danshögskolan på förmiddagen och haft redovisning med det projekt som jag, Sanna och tre tjejer till varit med på den här terminen men det gick bara inte. Så himla olägligt.

Helgen har då som sagt varit fin men stressig som få. I fredags skrev jag klart uppsats, var på genrep inför mina elevers uppvisning och var ute på kvällen.
I lördags blev jag väckt och fick frukost och champagne på sängen klockan tio av mamma, mormor och morfar. Sen jobbade jag (satt och kollade på två föreställningar) i sex timmar, åkte snabbt hem och bytte om för att åka till gamla stan och äta födelsedagsmiddag på vapiano med mamma, pappa, annika, hannes och linnea. Det var fruktansvärt trevligt. Sen gick jag ut med mickan, nea, lotta, bea och olle. Också det mycket trevligt.
Igår blev det också att jobba i sex timmar, satt och halvsov alla nummer och blev väckt av applåder mellan varje nummer. Skön brud. Sen skrev jag klart min engelska och däckade vid tio.

Idag ska jag nu efter jag druckit upp mitt kaffe börja på KuHi-uppsatsen som ska vara inne om tio timmar. Hoppas jag hinner. Ska flytta till far också. WÄÄÄ mitt huvud sprängs snart. Inte långt kvar till sommarlov nu asssså.



Båda mina fina grupper i helgen. Så himla grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0