the studio (?)

Fick ett jätterandom telefonsamtal för någon timma sen från The studio ni vet, där man blir sminkad och fiffad och så. Haha det var tydligen min sånglärare som hade varit där och sen skrivit upp mig på en lista (jätterandom) så nu får jag det helt gratis. Jag som verkligen är jätteanti the studio. Däremot får jag ta med mig hur många vänner jag vill så snällasnällasnälla ni som är hemma, följ med. Haha.
Whatever, har precis gjort lite yoga och är nu väldigt trött i armarna. Höhö. Känner mig fan duktig. Har tagit mig i kragen nästan varje dag på lovet än så länge och tränat. Trodde jag aldrig någonsin skulle hända.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag hänga tvätt, hähä.

Yoga for dummies, känns sådär måttligt kul hähä.

Kommentarer
Postat av: sannanan

du är otrolig kvinna?! hur orkar du...

the studio?! spegelbilderna?!?!?! hahahahahah

2011-06-15 @ 14:37:11
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0