s o m m a r l o v

Firade in sommarlovet med bästaste klassen hemma hos mig i Vidja igår. Hade en helt fantastisk dag och kväll med en massa sol, skratt och bad. Årets första dopp blev igår och var supermeganice.
Imorgon ska jag ha serious trainingsession med mig själv. Ska cykla till Sundby som är cirka 7 km bort från mig, och när jag väl är där tänkte jag både kanske köra lite dansimpro (haha kommer se så löjlig ut) och lite styrka. Sen kanske lite sol och bad hinns med också.
Imorgon kväll blir det att dra och fira att Olle fyllt arton. Kommer bli stört nice.
Något annat som är stört nice är att det är sommarlov WOOPADOODLE!


Glad Linn på kajen igår efter avslutningen i skolan.

Kommentarer
Postat av: maja

ÅÅÅH SÅ HIMLA FIN!!!!!!!!!!!!!

tack för igår.

Bra styrt <3

2011-06-11 @ 01:04:41
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: sanna

söteee <3

2011-06-11 @ 13:11:51
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: vem kan de va hihi xDDDDD

babe!!

dax att ses snart va...

2011-06-11 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0