somewhere, baby, it's part of me, apart from me

Första MatteC-lektionen samt första Dans och Musik-lektionen idag. Faktiskt rätt kul med både matte och musik/dans. Efter lunch bar det av till Vinterviken, där brännboll väntade. Jag och Sanna var med på en match och Blanka tittade på. Ganska sådär jätteovärt. Det var sjukt varmt.
Åkte sedan till Danscenter och anmälde mig inför hösten, blir jazz, modern jazz och fys. Kommer antagligen aldrig gå på fysen. Höhö.
Ikväll blir det att vila ut, resten av gänget ska ut och kroga men jag känner inte att jag vill vara hungover när jag har mina nya elever imorgon klockan elva. Måste även förbereda mig lite bättre inför det. Tror jag ska ringa brodern och fråga om han vill komma hit och äta middag. Saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0