nothing is ever finished

Skola efter schema idag (har av någon konstig anledning börjat stava schema scema så måste ändra hela tiden, fruktansvärt jobbigt. Felstavningar är bland det värsta jag vet) och det var faktiskt riktigt nice! Jazz och efter lunch religion. Tror att Religion A kommer bli en grym kurs, vår lärare, som vi annars också har i svenska, verkar mycket mer engegerad i religionsämnet. Vi hade också minnesstund för terroroffrena i Norge på lunchrasten och det var riktigt riktigt fint. Ellinor i musiktrean sjöng och jag fick gåshud i ansiktet (händer inte ofta!).
Efter skolan drack vi som vanligt 7elevenkaffe. Spelade kort gjorde vi också. Jag, Sanna, Bea, Blanka, Sara, Erik och Sture satt på Mariatorget i det fina vädret och hade det mysigt.
Ligger nu i min säng och lyssnar på Fink samt taggar inför ännu en skoldag. Känner att detta kommer bli en lång termin. Dock rolig. Nu ska jag kolla på gossip girl och sen hälsa sömnen välkommen.


Har börjat ha denna frisyr lite nu för tiden och när jag ikväll tog ut spännena upptäckte jag hur nice det var när det hade formats efter trasslet liksom. Så nu ska jag pröva att sova med det och förhoppningsvis blir det redigt nice imorgon. Vi håller tummarna! (Ser ut som bilden är tagen med fisheye. Det är den inte. fml.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0