time to sleep

Har haft en riktigt trevlig dag, som kanske förstått i tidigare inlägg. Hade två danslektioner med AEsa på förmiddagen och sen satte vi oss nere vid kajen i liljeholmen och åt lunch och lapade cancer. Helt underbart. På gympan körde vi rundpingis och jag var dålig förlorare som vanligt. 
Efter skolan gick jag, Olivia, Sanna och Blanka en liten tur på götgatan. Olivia skulle köpa grått löshår på glitter men det fanns inte. Däremot köpte jag en fan-vad-grym-du-är-som-klarat-dig-utan-socker-i-två-veckor-present till mig själv i form utav en klänning. Jättefin och vårig och faktiskt inte svart, vit eller grå som kanske väntat. Woop.
Ikväll har jag varit hemma och myst. Min käre bror kom över och åt middag. Uppskattas alltid. Koreograferade även klart dansen till mina elever som de ska visa på uppvisningen i maj. Det kommer bli kalas!

Nu är det sängen och Harry Potter som gäller. Ska upp tidigt imorgon för att först hinna till second-handen och sen iväg för att jobba. Sen på kvällen ska jag mysa med 3,5or tillsammans med goda vänner. PUSS!

Kommentarer
Postat av: olle

TACK för att du skrev vad löshåret var till också.... ALLTSÅ INTE MIG!!!

2011-04-16 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0