mysipysi

Anledningen till min keffa uppdatering är att jag haft väldigt fina dagar tillsammans med fina vänner och därmed inte lagt någon tanke på bloggen.

Igår var jag först på Huddinge sjuhus och tog sprutor och sen åkte jag hem och packade lite snabbt för att sedan åka ut till Saltsjöbaden till fina Sara. Där chillade jag, Sanna, Sara och Olivia hela kvällen. Spelade kort och drack öl hela natten ungefär. Fruktansvärt trevligt och nice och bra på alla sätt.

I morse vaknade vi alla fyra vid halv nio. Efter vi hade slängt i oss lite frukost och på oss lite kläder drog vi till Södertälje för att besöka Sydpoolen. Det var nice ett tag men eftersom vi hade så höga förhoppningar (eftersom vi senast var där när vi typ var åtta) så tröttnade vi ganska snabbt. Vi drog då till ett sypermysigt fik som låg vid vattnet. Södertälje är fan fruktansvärt fint!

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till mitt fina landställe med mamma, mormor och morfar. Vi ska bara chilla, typ vårstäda lite och jag ska läsa så mycket harry p som jag bara hinner. Är galet taggad!




Bilderna är snodda ifrån Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0