hej hopp gummipenis

Alltså wäää klockan är inte ens sju och jag är HEMMA. Hem ljuva hem, jag säger då det. Brukar vanligtvis vara på danscenter just denna tispunkt och ha jazz men ikväll pallade jag inte. Mår fortfarande inte riktigt bra, har en krasslig känsla i kroppen. Var i alla fall på danshögskolan. Experimenterade vidare med dans/självförtoende. Spännande.

Imorgon har vi terminsredovisningar i skolan och jag har seriöst panik. Eller, egentligen inte. Jag har väl panik men jag orkar typ inte bry mig så mycket. Om jag fuckar upp hela jävla dansen är det inte mitt fel, så resonerar jag i detta fall. Att det varit stressat att lära sig är faktiskt inte mitt ansvar. Har i alla fall gjort det bästa åt saken och nötat, nötat och åter igen nötat. Good luck till mig själv!

Nu ska jag först och främst byta kanal på tv:n, sporten är inte så kult. Sen ska jag softa galet. WOOP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0